Kwaliteit

Psychologiepraktijk Ontwikkeling Centraal is opgenomen in het Kwaliteitsregister van het ZorgInstituut Nederland. Hierdoor weet je zeker dat de hulp die je krijg van goede kwaliteit is. Het kwaliteitsstatuut kun je inzien op de praktijk. 

Alle psychologen werkzaam bij Psychologiepraktijk Ontwikkeling Centraal zijn opgeleid als psycholoog aan de universiteit en zijn gebonden aan de beroepscode van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP). Deze beroepscode moet garanderen dat je de juiste bejegening en ondersteuning ontvangt van je behandelend psycholoog. De vier pijlers van deze beroepscode zijn verantwoordelijkheid, integriteit, respect en deskundigheid. Via deze link kan je meer lezen over wat de beroepscode van het NIP inhoudt.

Is er iets mis?
Mocht je tijdens de behandeling tegen een probleem aanlopen of ben je niet tevreden, maak dit dan bespreekbaar. Psychologiepraktijk Ontwikkeling Centraal streeft naar openheid, positiviteit en vindt integriteit super belangrijk! Samen is er vast een goede oplossing te bedenken. Mocht je na dit gesprek niet gerustgesteld zijn, of blijft er sprake van een onoplosbaar probleem, dan kun je een officiële klacht indienen of een geschil melden bij de klachtenfunctionaris van de Nederlandse Vereniging voor GZ-psychologen Piet de Boer. Hij is te bereiken op klachten@nvgzp.nl en 06-81941801.